Pozostatky židovského cintorína v Malackách.

Diskusné fórum o dianí v Malackách

Moderátori: marek, macejka

Pozostatky židovského cintorína v Malackách.

Odoslaťod stará puška » Ut, 15. Júl 2008, 08:22

Dnes som našiel tieto fotografie a je mi z toho smutno. Takto sa chováme k dedičstvu našich predkov.
Prílohy
1912[1].jpg
Bez komentára
1912[1].jpg (69.68 KIB) Zobrazená 2936 krát
1914[1].jpg
Bez komentára
1914[1].jpg (50.14 KIB) Zobrazená 2937 krát
1910[1].jpg
Bez komentára
1910[1].jpg (49.81 KIB) Zobrazená 2952 krát
stará puška

Založený: Po, 14. Júl 2008, 12:35

Re: Pozostatky židovského cintorína v Malackách.

Odoslaťod macejka » St, 16. Júl 2008, 14:41

Je to smutny pohlad. Z akej stranky to je? Ja mam z toho cintorina dost fotiek spred roka, urcite sa tejto teme budeme venovat. Je tam par zachovanych pomnikov, ale v zlom stave.
macejka

Založený: Št, 03. Jan 2008, 13:31

Odoslaťod stará puška » Št, 17. Júl 2008, 08:50

Našiel som to na internete.
Vyhľadávač a potom zadanie židovské synagógy. Je tam viacej fotiek.
stará puška

Založený: Po, 14. Júl 2008, 12:35

Odoslaťod Ftáčnik Kamil ml. » Po, 28. Júl 2008, 15:40

Osobne som ešte nenavštívil židovský cintorín nachádzajúci sa na Továrenskej ulici. Videl som len z diaľky strechu kaplnky v dezolátnom stave, dúfajúc, že to čo vidím nie je miesto posledného odpočinku. Ale po prehliadnutí fotiek, ktoré sú tu uverejnené sa moje obavy naplnili.
Ale nezúfajme! Našla sa skupina mladých ľudí, roverov (starší skauti zo 69. zboru M. R. Štefánika), ktorí v spolupráci s mestom sa posnažia túto vzniknutú situáciu vyriešiť. A upraviť cintorín tak, aby bol dôstojným miestom pre odpočinok zosnulých.
Ftáčnik Kamil ml.

Založený: Po, 28. Júl 2008, 11:08

Odoslaťod Mival » Po, 04. Aug 2008, 13:16